Znamy zwycięzców konkursu ''Kreujemy ekstremalne pasje''

Konkurs ?Kreujemy ekstremalne pasje? został zakończony. Jury wyłoniło dwóch zwycięzców, którzy wyróżnili się niebanalnym pomysłem prezentując swoje sportowe zainteresowania, takie jak: wspinaczka, skoki na bungee oraz dogtrekking. Nagrodą w konkursie jest lot paralotnią z Pawłem Faronem - paralotniowym mistrzem Polski, ambasadorem konkursu i marki HTC.

Celem akcji było pokazanie ludzi, którzy żyją pasją ekstremalnych sportów, a duża dawka adrenaliny potrzebna im jest do życia. Od początku konkurs cieszył się dużym zainteresowaniem oraz różnorodnością nadesłanych prac. Główny prym wiedli miłośnicy podniebnych aktywności, wspinaczki i downhillu. Spośród nadesłanych zgłoszeń Jury konkursu - w składzie: Agata Cichowicz (HTC) Paweł Faron, oraz Dominik Szczepański (off.sport.pl) - wyłoniło parę zwycięzców.

Pierwszym laureatem został Przemysław Bucharowski pokazujący swoje zamiłowanie do wspinaczki, skoków na bungee, speleologii oraz nurkowania, sfilmowane przez niego na przestrzeni kilku ostatnich lat. Drugim zwycięzcą został Krzysztof Madaj pokazujący swój udział w tegorocznych zawodach dogtrekkingowych.

Nadesłane zgłoszenia, poza tematyką, różniły się także sposobem pokazania sportowych pasji. - Dzięki temu już na samym początku mogliśmy dowiedzieć się czegoś więcej o uczestnikach konkursu - czym się interesują i jaki mają sposób na życie. Cieszy fakt, że w obecnych, zabieganych czasach, tak wielu ludzi znajduje miejsce na sport - mówi Paweł Faron, ambasador marki HTC.

Konkurs na ekstremalne pasje to kontynuacja działań prowadzonych przez HTC, których ideą jest kreowanie wyjątkowych miejsc, wydarzeń, ludzi i ich aktywności. Wcześniejszą, była akcja pokazywania ciekawych, designerskich obiektów oraz lokalizacji, umieszczonych na interaktywnej mapie Polski. To już drugi projekt w tym roku, który utwierdza nas w przekonaniu, jak ważne jest wspieranie i promowanie miejsc oraz interesujących ludzi. Chcemy pomagać młodym, ambitnym osobom, ponieważ to one stoją za nowymi, nietuzinkowymi pomysłami - podkreśla Agata Cichowicz, Head of Marketing, HTC Poland.

To nie koniec konkursowych zmagań. Firma HTC planuje kolejne projekty, które wpiszą się w ideę tych założeń. Wszystkie akcje będzie można śledzić na dedykowanej stronie  www.wykreujmy.to

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.